neděle 2. října 2016

Měsíční chvástačka: Září 2016

S koncem měsíce jsem tu s mými novými zlatíčky <3
Koupené:2
Dárky:13

V den narozenin Hermiony Granger jsem měla narozeniny také. Očekávala jsem, že to oslavíme a možná dostanu nějaké dárky, ale to že bude z překvapení všechno... Nebylo... Na vlastní narozeniny mě zavřeli na čtyři dny do nemocnice, takže žádná super oslava doma nebyla...ale abych si tu celou dobu nestěžovala, přejdu ke knížkám :D
Tenhle měsíc jsem dostala/koupila nejvíc knih v tomto roce. 15! Většinu z toho jsem dostala od rodiny/ kamarádů, kterým tímto ještě jednou děkuji :)

Výjimečně začnu dárky :D

Na začátku měsíce jsme jeli do Levné knihy, protože jsem na webu objevila, že tam je Výjimečná od Kristin Cashore a Archiv od V. Schwab, knihy, na které si už dlouho brousím drápky (a stejně jsem je potom dostala až na narozeniny od rodičů). Jenže ono není tak jednoduché v LK koupit jenom dvě knihy, takže jsem si vyprosila i Nářek od Maggie Stievater (jenom proto, že jsem si zamilovala The Raven Cycle, takže očekávám, že to taky bude tak dobré),Růži podzimu od AbigailGibbs (no a co, že jsem ještě nepřečetla první díl), Espressologii od Kristiny Springer a Marcelo ve skutečném světě od Francisca X. Storma (protože o tom teď všichni mluvili)...






17. přišla na řadu rodinná oslava, kde jsem dostala Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti od Ransoma Riggse (samozřejmě původní obálku :3), Stránky světa (autor Kai Meyer) a poukázku.


Rodiče dám zvlášť, protože si nejsem jistá, které knihy jsem dostala před a po nemocnici :D
Dlouho hledaný Harry Potter and the Goblet of Fire, Pomstu&rozbřesk od Renee Ahdieh a Křišťálový meč od Victorie Aveyard. :)



Týden po narozeninách jsem měla oslavu s kamarádkami, které mi taky něco přinesli, takže po oslavě jsem byla hrdý majitel Harry Potter and the Order of Phoenix a Harry Potter and the Half-Blood Prince ♥

Koupené:
Hned 24. ráno jsem naběhla do Neoluxoru pro Harryho Pottera a Prokleté dítě (od Jacka Thorna/Thornea) a dokonce jsem měla štěstí, protože knížka, která měla vyjít až v pondělí už tam byla, takže jsem i hrdým majitelem knihy Magnus Chase a bohové Ásgardu: Prastarý meč :)


Knížky už jsou všechny, ale na narozeniny jsem taky dostala několik fandom věcí, takže se budu chlubit i jimi :D
Největší šok jsem měla z hůlky. JÁ JSEM DOSTALA HŮLKU SVÉ NEJOBLÍBENĚJŠÍ KNIŽNÍ POSTAVY, KTERÁ MÁ NAROZENINY VE STEJNÝ DEN JAKO JÁ!!! JÁ MÁM HŮLKU!!!




Také jsem dostala řetízky- stříbrný obraceč času, řetízek Camp Half-Blood a zlatého Mechanického anděla z Pekelných strojů ♥ A (mou již druhou) nebelvírskou šálu. :)

Také jsem dostala záložky, které jsou naprosto dokonalé a epické ♥
Ta největší sada je Night Court/ Noční dvůr z ACOMAFu/Dvoru mlhy a hněvu, střední je Harry a ti čtyři jsou ze Skleněného trůnu :)
Jsou od The Sticker Alley :)

Děkuju moc, že jste to dočetli až sem...

Mám vás ráda, Claire ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat