sobota 14. ledna 2017

Měsíční chvástačka: Říjen-Prosinec 2016

Zdravím se slíbenou chvástačkou za neaktivní měsíce :)
Bude to o něco kratší (možná) než normálně, ale alespoň něco :D

Říjen

Koupené:3

Původně jsem si, po šílených narozeninách, chtěla koupit jenom jednu knihu a to Mechanickou princeznu. Když jsem vešla do knihkupectví, zablikal na mě nápis sleva při nákupu nad 500 Kč a byl konec. Hodinu jsem váhala mezi Tisícím patrem a Mrazivým ohněm a když jsem se rozhodla, zjistila jsem, že na Mechanickou princeznu je větší sleva přes Knižní klub, takže jsem to vůbec nemusela řešit. Jenže už jsem chtěla i ty dvě, takže jsem odcházela s celou trojicí :D

Listopad

Koupené:1

V listopadu jsem si koupila pouze Královnu stínů, která byla super a potřebuju okamžitě přeložené Empire of Storms! :D

Prosinec

Koupené:0
Dárky:4


Na Vánoce jsem dostala 4 knížky, z toho tři v angličtině. Z toho mamka zpětně moc nadšená nebyla :D O Anně a Harrym jsem věděla, protože jsem je sama objednávala z Book Depository a Pasažérku jsem si sama vybrala, ale překvapením pro mě byla Fantastic Beast and where to find them ♥

Jaké byly vaše Vánoce?
Claire ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat