čtvrtek 13. dubna 2017

Měsíční chvástačka: Leden-Březen 2017

Je mi velkou ctí Vás přivítat u příspěvku, který se zde objevil po velmi dlouhé době!
Začnu vysvětlovací storkou, protože pokud nesledujete můj bookstagram, nemáte žádné informace :D

Na začátku roku se ve mně něco zlomilo. Přestalo mě bavit si číst, sledovat bookstagram/booktube, prostě nic. Začala jsem se jenom zajímat o módu, seriály a obyčejné holčičí kecy. Neuvěřitelně mě to překvapilo. Na Vánoce jsem ještě byla v pohodě a potom najednou BUM a během pár dní naprostá změna osobnosti. Nechápu to... Teď se snažím vrátit zpět, ale nevěřím tomu, že budu stejná jako předtím. Což mě mrzí. Když se zpětně podívám na loňský rok, za tyto tři měsíce přečteny miliardy knih, koupeno ještě víc a teď? Radši se ani neptejte...
Stalo se vám někdy něco podobného?

A teď už k pravému důvodu příspěvku... ♥

Nebudu to řadit podle měsíců, protože si to nepamatuji, ale snad to bude odhadem dobře.

Čáry života už vyšly před tak dlouhou dobou, že jsem je ještě dokonce i přečetla. Co si vzpomínám, kniha se mi přes očekávání líbila, přestože to asi úplně stoprocentní nebylo.



Krvavé ostří jsem ještě nečetla, ale snad bude dobré.
The Bone Season se teď hodně řeší a byla v dost velké slevě, takže leží u mě doma na TBR poličce.
Třetí stříbrnou knihu snů jsem už přečetla a byla naprosto sladká (i když Secrecy nebyla ta osoba, kterou jsem tipovala) a Dvůr mlhy a hněvu jsem četla už v létě, takže šlo spíše o sběratelský kousek :D

Víc už ze mě dneska asi nedostanete...
Děkuji, jestli jste to dočetli až sem.
Mám vás ráda, Claire ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat